navigate_before
navigate_next
arrow_back

SCHRIJVEN VAN WERVELENDE PLANNEN, DAT IS ONS VAK.

 

Wij geloven niet alleen in úw kennis en kunde, maar zijn ook overtuigd van uw concurrenten. Dit is precies ons uitgangspunt voor een wervelend EMVI-plan. De winst zit ‘m namelijk in de details, tone of voice en overtuigingskracht van het plan. U levert de kennis en kunde, wij zorgen voor de rest.

Ruim 90% van onze aanvragen bestaan uit HERHAALOPDRACHTEN VAN onze BESTAANDE KLANTEN

Onze sterke focus op partnerschap werpt zijn vruchten af. We leren elkaar kennen, borduren voort op elkaars kracht en passie én werken toe naar een langetermijnsamenwerking met succes voor ons beiden. Meer dan 90% van onze aanvragen bestaand daarom uit herhaalopdrachten van bestaande klanten.

GRONDIGE ANALYSE

De onderste steen boven; we laten niets aan het toeval over. Oplossingen zijn er genoeg. De oplossingen moeten alleen wel terugslaan op het juiste ‘probleem’.

Resultaat: Een contextanalyse waarin de opgave, de klant én uw concurrenten geanalyseerd zijn.

STRATEGIEVORMING

In de gezamenlijkheid bepalen we welke koers we varen, welke snaar we willen raken en hoe we de ’10’ scoren.

Resultaat: Een ‘winnend concept’ als uitgangspunt, geformuleerd op maximaal 1 A4.

SCHRIJFPROCES

Wij werken het EMVI-plan uit in 3 fasen: een eerste uitwerking (40%), het conceptplan (75%) en het definitieve plan (100%). Altijd met een schuin oog gericht op het ‘winnend concept’.

Resultaat: Een beheerst, kwalitatief schrijfproces met volledige grip en controle voor u.

FEEDBACK EN FINETUNING

Onze senior EMVI-specialisten reviewen tussentijds zodat u bent verzekerd van de hoogste kwaliteit. Ook u levert tussentijds uw feedback, op momenten die we afstemmen op uw agenda en beschikbaarheid. 

Resultaat: Een plan dat volledig in lijn is én blijft met uw wensen en verwachtingen.

GRAFISCHE VORMGEVING

Ons creatief en perfectionistisch designteam verzorgt de grafische vormgeving van het definitieve plan. voor een inschrijving die niet alleen inhoudelijk de beste is, maar ook qua uiterlijk de meeste impact maakt!

Resultaat: Een plan dat niet alleen inhoudelijk het sterkst is, maar ook qua uiterlijk de meeste impact maakt.